My dearest F.R.I.E.N.D.S

Tuesday, August 23, 2011

Koleksi kasut R.A.Y.A terkini

Koleksi-koleksi kasut raya yang terhebat. Siapa yang belum beli kasut raya, bolehlah jenguk-jenguk, pilih yang mana satu yang berkenan di hati :-). Kalau ditanyakan kepada saya yang mana satu pilihan hati, saya rasa kasut yang ketujuh ini sangat menarik minat saya nak membelinya. Hahaha. Since kasut raya belum dibeli lagi, boleh jugak nak consider yang ni, kan?


Yellow - si pisang Ohh, apakah ini?
Comel jek
Tingginya I
Not bad ;)
I love this!
Erkk! Tak nak lah yang ni..

3 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

BB pakai selipar je..selesa ape..ngee ;)

DrSam said...

memang kreatif dan unik. Kalau beraya pakai kasut ni pasti banyak mata yang asyik tengok kat kaki aje :)

Selamat menyambut hari Raya Aidil Fitri, maaf zahir dan batin.

wanda arry said...

babe-nak kasut yg no 3 tu..nanti belikan untuk i ye..kita kan sama2 d penang :)